Saturday, 30 July 2011

Dahulu Vs Sekarang

Sedar tak sedar, kini kami sudah berada di PPISMP Semester 3... 
Setelah sekian lama blog ini menyepi, akhirnya " KAMI DELEGASI PENCETUS REVOLUSI MEDIUM KEINTELEKTUALAN TERCIPTA" kini kembali.

"..Dahulu Vs Sekarang.."

Jom saksikan perbezaan yang terdapat pada wajah-wajah bakal cikgu ni..Semasa mula-mula masuk sampailah sekarang...^^

Kita mulakan dengan kaum Adam dulu ya..hehe..Jom..Layanzzzzz!!


Nama Saya  CikguAlhaadi.. Dulu dan sekarang, saya masih sama..^^

Hai, saya pula Cikgu Ben.. Dulu saya berisi sedikit..Sekarang saya dah makin macho..=P

Hai..Hai..Saya Cikgu Bong.. Dulu saya malu-malu sikit maw ambil gambar. Tapi sekarang, sudah pandai pose depan kamera..hehe
Assalamualaikum..Saya Cikgu Hafiz. Dulu guna kaca mata..sekarang tak..
aSSalamualaikum semua..Saya Cikgu wan..Bole panggil cikgu were..Dulu saya  agak comel, tapi sekarang dah  lawa..hehe


Salam..Cikgu Hen pulak nak cakap..Saya dulu dan sekarang sama jak..Maintain gitu..


Assalamualaikum.. Dulu Cikgu Isa kurus, tapi sekarang dah naik sikitlah sebab ada orang jaga..oPps..!


Annessayo..Saya Cikgu Tadong.. Hahahaha..Maaf, saya memang suka ketawa. Apa yang nak saya cakap ialah.." saya ni awet muda.." Hhahaha..

Assalamualaikum.. Saya cikgu wal..Dulu saya serius sikit depan kamera..malu2 kucinglahh katakan..Tapi sekarang, macam2 aksi dah saya bole buat..Cikgu mana boleh malu2..hehe


Assalamualaikum.. Saya Zuhaidi Suhaimi bin Mohamat. Boleh panggil cikgu Anje.. Sebenarnya, saya pun tak tahu nak cakap apa.. Kamu tengok sendirilah gambar ni..



Baiklah..Sekarang giliran kaum Hawa pula...Jom, kita lihat perbezaannya..^_~

Hai..Cikgu Cass di sini.. Dulu saya agak pucat sikitlah tapi sekarang dah makin ayu..^^


Assalamualaikum, saya cikgu diba.. Dulu dan sekarang, tetap menawan..^^


Assalamualaikum.. Sy cikgu Kim. Saya dulu guna tudung bawal jak, skrg dah pandai guna tudung ekin..Amacam, cantikkan saya..hehe

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Saya Cikgu Aini. Saya tak nak komen apa-apalah..Yang pasti , gambar di atas adalah gambar wajah saya..^_^

Assalamualaikum.. Saya Cikgu Liza.. Cuba tengok gambar di atas.. Memang beza habis.. Dulu punyalah  lesu jak muka tapi skrg dah makin berseri-seri...Orang kata saya cantik..Bukan saya yg cakap tapi orang lain..hehe





Assalamualaikum.. Saya Cikgu Marliah.. Dulu masih kelihatan macam budak form 5 tapi sekarang dah macam Cikgu...Cikgu yang comel..^_^

Assalamualaikum.. Sya Cikgu Mash. Dulu, dan sekarANG..mAintain sweet..^^


Assalamualaikum..Saya cikgu Nadia.. Cikgu dulu biasa-biasa sahaja..Tapi sekarang  dah pandai bergaya..Tatap mata saya..hehe.. Apapun nasihat saya, bergaya-bergaya juga, tapi jangan lupa tujuan utama ke IPG Kampus Bahasa Melayu. .

ASSAlamualaikum..Saya cikgu Zara.. wowowow..Adalah perbezaan sedikit waktu dulu mula2 masuk dengan sekarang. Dulu masih nampak wajah budak sekolah..Tapi lihatlah sekarang..Comel tak..comel tak.. Hehe..


Assalamualaikum w.b.t.. Nama sAya Rirrin.. Saya seorang yang sangat ceria.. KKE pun sangat tinggi..hehe..Berbalik  pada topik utama, dulu cikgu entahlah.. tapi sekarang, kawan2 saya sekarang cakap saya ni comel..hehe..



asSalamualaikum.. Giliran saya pula..Saya cikgu syida..bUkan cikgu syida yang  miming2 tu ya.. Baiklah..dulu  saya agak tembam sikit..Sekarang dah macam Miss Malaysia dah..Jangan jelez...Hehe..



Sekian..Ini sahaja untuk post kali ini..Senyum selalu..
^_________^


p/s : Alhamdulilllah atas semua nikmat yang diberi oleh NYA..












12 comments:

  1. tengkiu aini...sangat cantik...saya suka..cayalah aini!!!<3:)

    ReplyDelete
  2. alHAmdulillah..Terima kASIH sEmUA..^_^

    ReplyDelete
  3. hehehehe lihatlah kami...guru2 macho dan comel seantero dunia hikhikhik......budak oren yg sentiasa unggul di mata murid :)....tQ alang :)

    ReplyDelete
  4. InsyaALLAH.." DELEGASI PENDIDIK BERWAWASAN" =)

    ReplyDelete
  5. sangat comel..hehhee......mmg byk beza....hehhee

    ReplyDelete
  6. terima kasih kak aini y cute~~ sngt cntik~~ suka2~~

    ReplyDelete
  7. hehehe...Go..go..go..Budak oren..PPISMP 2A<3

    ReplyDelete
  8. comel2 semuanya.. tapi yang paling hensem cikgu anje.. memang aku tabik sprint la kat dia..!! hahahaha

    ReplyDelete
  9. Sesungguhnya Ciptaan ALLAH indah-indah belaka..^_^
    Alhamdulillah kerna terpilih menjadi manusia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...